-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


غروب جمعه

غروب جمعه

اللهم عجل الوليک الفرج

 

عکس متحرک - حضرت مهدی عج الله

 

[تصویر:  93987608576474056365.jpg] شاکی ام خسته ام ز رفتارم
شکوه پیش خود تو می آرم

شکوه از چشم های نالایق
شکوه از روح و قلب بیمارم

شکوه از ظلم های ننگینی
که به مولای خود روا دارم

آه ازین تیرهای جنس گناه
که به قلبت نشانه می ذارم

هر زمان برزخیست؛ تو یا من؟
انتخابم من و طلبکارم!

جگر آن کسی ز من خون است
که همیشه ست یار و غمخوارم

حق ندارد کسی شبیه من
شعر گوید؛ «خمار دیدارم»

حق ندارم دعا بخوانم من
با زبان و دل ریاکارم

...

باز لطف تو با دلم گوید:
که بیا شیعه ی گنهکارم

آخرین رشته را گسستی تو
پس چگونه تو را نگهدارم؟
(عاشق الحسین)

[تصویر:  Mahdi_WWW,SHIAPICS,IR.gif]



نظرات شما عزیزان:

blockangel
ساعت23:28---4 تير 1392
خیلیییییییییییییییییی
زشته وبلاگت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در سه شنبه 2 / 4 / 1392 ساعت 11:47 توسط علیرضا:

Design By : Bia2skin.ir